onsdag 29 september 2010

Ungar!


Svärmor och svärfar har kattungar! Åh vad söta de blivit!!! Arvid gillar dem helskarpt och vi får verkligen passa honom så att han inte gör illa dem! Kattmamman är inte heller helförtjust i Arvid. Inte i Elsa heller för den delen. Elsa älskar också kattungar! Hon gnäller och piper och vill vara med dem hela tiden. Och tvätta dem och slicka på dem och pussa dem... Hon är en superbra kattungeskötare helt enkelt! Hon och Arvid konkurrerar verkligen om vem som ska få gosa.

Arvid har lärt sig så många nya saker! Backa, säga nej, sätta sig när han blir ombedd och massor mer!

På pysselfronten är det småsaker som är i ropet. Jag har gjort en dragspelsbasker till mig, men det blev alldeles för stort!!

Arvids tröja är klar!

Mamma har fått en disktrasa :)

Och nu har jag lagt upp till ett par retroinspirerade ullisar åt Arvid!

Ullisar vill jag också ha, nästan i alla fall, det börjar bli kallt om rumpan att sitta ute i skogen och fika!

2 kommentarer:

Zofia sa...

Haha! Jag gillar att Arvid håller ungen uppoch ner! Sagolikt! Och att han har lärt sig att backa!;)) Saknar er! /Z

Cecilia sa...

Störtsöta -- båda två!