lördag 8 oktober 2011

Ufo

Nu har packningen kommit igång och jag har börjat röjja bland mina garner. Oj vad många ufo:s (unfinished objekts) jag har! Man kan helt enkelt säga att jag är grym på att starta igång projekt!

Här är en lite bråkdel av dem: en mössa i fantasi, två monsterruta-filtar, en tovadväska som jag stickade i segelbåten för låååånga år sedan, en liten väska, en nalleportmonä, en virkad sjal, ett par handledsvärmare med pärlor till Lisa, ett par blommiga blöjbyxor...
Och det här är bara en lite bråkdel av alla som ligger överallt och gonar sig.
Just nu vill jag bara plocka med dem och fixa och lägga i högar och sortera, men jag hinner inte. Men, allt garn ska med till "hookabout" så så fort vi kommit i ordning ska jag grotta ner mig i alla mitt garn....

2 kommentarer:

metamorphosis sa...

Tycker det ser ut som sig bör... GÅR det öht att skapa utan att inte samla på sig några ufon alls?!

Ellinor Landmark sa...

nej, kanske inte!
Jag ska göra en UFO-utställning hemma i lägenheten när vi flyttat, så kanske några blir klara!