lördag 6 november 2010

Banditen!


Så här ser en äkta bandit ut!

Vi har hämtat henne hos polisen idag... Tackolov! Det kunde ju lika gärna varit nån som tagit henne!!!

jag ska ringa och höra precis vart hon hittades, men vi kollade spåren i snön när jag letade efter henne och kanske 50 meter från huset? Hon hade inte hunnit kissa innan hon blev infångad i alla fall, så hon var duktigt kissnödig när Samuel hämtade henne vid tre.

Lilla Elsa-Pälsa! Det är skönt att hon är hemma igen. Jag har letat och letat och letat idag. Det snöade ju igår så det var ganska lätt att spåra henne. Hon har gått ut genom dörren, förbi vår saab, längs husväggen på ladan, vidare runt visningshallen på Boströms, in genom bommen och förbi garagen. Sen hade snön smält. Kicki, vår granne, gick runt staketet mot ok och letade spår, men hittade inga. Jag har gått runt tomten flera varv och inte hittat spår, i allt vidare svängar.
Det verkade som om Elsa gått upp i rök! Fast det hade hon ju inte, hon hade gått in i en bil...

1 kommentar:

solängel sa...

Vilken tur att det gick bra! Hon tycker det är alldeles för skoj att åka bil, lillgumman. Klappa henne från mig!