söndag 14 november 2010

Elefantbrallor


Det är Mycket elefanter nu. Men som tur är gillar jag elefanter! Speciellt de här...

Jag fick ett sy-il nu ikväll och blev så sugen på att sy något. Det kan ha varit för att jag satt och läste om textillinjen på Dalkarlså folkhögskola, men jag blev tvungen att sy något!!!

Det här tyget från myllymuksut har legat och värmt hyllan ganska länge nu och jag har tyckt att det nästan är FÖR fint. Det har fått bli ett par blöjinlägg och då har jag märkt att det klarar 60 graderstvätt bra. Och det finns ju faktiskt mer i butiken. Så nu var det dags att göra något av det!

Jag är så nöjd! Mönstret hittade jag på eftersom. Jag ville ha ett par halvtajta byxor, så att de inte bylsar så mycket i overallen. Även om jag har god lust att väcka Arvid och prova dem NU tror jag att jag väntar till imorgon...

Inga kommentarer: